» SSO reklam

Hej!
har ni sett att SSO har lite reklam för SSO här och där. SSO har verkligen ordnat bra med SSO reklam. Som den här reklamen såg jag på Youtube. 
Ni ska jag berätta hur jag hittade StarStableOnline. Det var när jag spelade Stallet.se  och då när jag skulle logga in såg jag reklam längst uppe på Stallet.se's hemsida. jag klickade där för det var ju hästar och hade spelat StarStable data spelen så vart lite nyficken. Jag började se på olika videos om SSO och ville spela SSO mer och mer. Jag tjatade och tjatade om att jag vill få börja spela. Och när vi kollat att de inte var något virus sak i lak så fick jag ladda ner det. Jag började spela och älskade spelet. Men då var jag inte SR. Försökte övertalla mamma att få köpa Star Rider för Lifetime. Men mamma sa att jag inte fick lägga ut så mycket pengar för hon trodde jag skulle sluta spela och så blabla bla. blabla bla. Så jag fick köpte 6 månaders SR och de var då 6 månader kostade ca 360 kr så nu är de billigare ;)  Jag fortsatta ju spela SSO så när SR gick ut fick jag köpa LT SR. Men tänk om jag aldrig sett den där reklamen på stallet.se tänk. Alla min underbara vänner skulle jag aldrig träffat. Och att jag verkligen hamnade på serven jag hamnade på gud vad bra.Så man kan säga så här SSO reklamen är en reklam jag gillar. 
 
 


zoey moonblanket på SSO
21 December, 2013 - 17:34 / BLOGG: http://zoeymoonblanket.bloggo.nu

älskar din blogg

Svar: ::D tack :D aww vad glad jag blir ¨<3
starstablesriders.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback