» hejsan Hoppsan

Sitter och redigerar lite och detta är min FÖRSTA RIKTIGA redigerade bild och jag är rätt nöjd. Håret och man och pannlugg är fixat
 
 


Camila Lightbell(Millan)
26 December, 2013 - 17:05

Hej nadi!
Undrar hur man redigerar? Svara snarast.
Vad fin bilden blev!!
// Millan

Svar: Tack jag redigerar med pixlr.com och ska börja redigera med Gimp. Fast än är jag bara nybörjare på redigering
starstablesriders.blogg.se

Camila Lightbell(Millan)
26 December, 2013 - 17:05

Hej jag undrar hur man gör när man redigerar jag har pixlr.com men hur gör man sen när man redigerar??
// Millan

Svar: Pröva dig fram använd olika verktyg och se vart du ska använda vart
starstablesriders.blogg.se

Camila Lightbell(Millan)
27 December, 2013 - 17:05

Okki

Svar: :)
starstablesriders.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback