» Inlägg utan rubrik

Hej!
Förlåt skrev inte ett enda inlägg igår. Ber om ursäkt och ska verkligen skärpa mig på riktigt. Blir så trött ibland när man har plannerat ett event och så kommer det så himla få. Det är ingen ursäkt. jag vet förlåt. Förhoppnings vis blir de som mer tid schema eller gud jaja imorgon börjar skolan då börjar jag med franska sen hemkunskap och senare på dagen slöjd. Sen har jag bestämt mig för att göra läxorna. Hoppas de kommer hända inte bara något jag säger. De jag hoppas är att morgondagen och alla dagar fram över ska vara någorlunda bra iallafall. Snart börjar de sten hår i skolan nationella prov och sånt önska mig lycka till. Men imorgon är de onsdas uppdatering ska fixa ett tidinställt nu ;) om vad jag tror kommer på uppdateringen. Såklart hoppas jag som många andra på hästön.
              Vill så gärna ha snö kollar ut och ser lite lite snö och ibland ingen snö alls kom igen jag bor i NORDEN I VÄSTERBOTTEN de brukar vara typ en meter snö nu. Gillar ni att åka slalom? De älskar jag men då behöver man snö.
 


Camila Lightbell ( Millan)
07 Januari, 2014 - 19:33

Hej.
Du är inte den ända som längtar efter hästön

Svar: Aaa de är många som pratar med den! Längtar
starstablesriders.blogg.se

Camila Lightbell ( Millan)
08 Januari, 2014 - 19:33

Hoppas den kommer nu också

Svar: de hoppas man
starstablesriders.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback