» Amanda Snowdawn

Detta låter nog helt koko stört. Det var rätt roligt men inte så. Jag och min kompis gjorde en användare först spelade hon en del på den sen så bestämde vi att vi skulle köra ett litet spratt. Det var bara roligt för oss tror jag xD Haha lite konstigt. Men hon har ju andra användare men ogillade merkligen starkt hur sin häst såg ut där. Och hur hon själv såg ut. Hon gillade inte heller sitt namn. Så hon bestämde sig för att skapa en ny. Vi bestämde oss för att spela ett litet spratt och då skulle ju hon låsas vara mig. Typ alla trodde ju på det därför att jag var ju inne på den rätt ofta och det. Men de var inte så roligt och jobbigt i slutet och folk trodde att hon var jag lite överdrivit alltså vi två har en störd humör. Fast de var inte så roligt. Jaja nu ska jag inte vara inne på den så mycket mer men kommer hjälpa henne levla och köra championat ibland tror jag. Men annars blir de endast Amanda på Amanda och Nadine på Nadine.
Älskar verkligen denna  häst.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback